Top of mind = op de shortlist
Zorg dat je top of mind wordt bij
jouw ideale klant
Meer dan 80% van de aankopen van software begint met een shortlist. Wij helpen je om onder de aandacht te komen bij de doelgroep. Met unieke en educatieve content brengen we je verhaal bij de ideale klant, zodat je wordt gezien als expert. Mensen gaan je volgen, ontwikkelen affiniteit met je merk en bouwen vertrouwen op. Zo bemachtig jij jouw plek op de shortlist.







Waar ben je naar opzoek?
Contentmarketing
Heb jij al een strategie uitgewerkt maar ontbreekt er nog kwalitatieve content die herkenbaar is voor jouw ideale klant? Of heb jij ondersteuning nodig van content marketeers met jarenlange ervaring in de financiële branche? Bureau Opmerkelijk helpt je graag verder om jouw verhaal op papier te zetten.
Uitbesteding van A tot Z
Wil jij jouw ideale klant bereiken maar weet je niet hoe? Dan is dit voor jou de ideale oplossing. Wij zorgen niet alleen voor alle content, maar ook voor de uitvoering van (online) campagnes. Zodat jij in 5 stappen onder de aandacht komt bij jouw ideale klant. En op de shortlist komt tijdens het aankoopproces.
Quick scan
Wil je jouw bedrijf laten groeien, maar leveren je huidige marketinginspanningen niet het gewenste resultaat op? Vraag dan onze quick scan aan en ontdek hoe je je activiteiten kunt verbeteren of misschien een nieuwe richting moet inslaan.
Waarom je moet investeren in moderne marketing
De oude strategie was simpel: content aanbieden in ruil voor data en mensen door een e-mailfunnel leiden. Hierdoor is leadgeneratie een doel en geen middel. Deel gratis content op plekken waar je kennis kunt delen, je klant leert en openstaat voor inspiratie. Zo bouw je autoriteit, vertrouwen en een loyale doelgroep op – en denken ze aan jou als ze klaar zijn om te kopen.

Content van de experts
Het team van Bureau Opmerkelijk heeft meer dan 20 jaar ervaring in de financiële branche. Door ons netwerk, kennis en ervaring weten wij als geen ander hoe we content moeten creëeren om impact te maken.
In 5 stappen onder de aandacht bij de ideale klant
Ideale doelgroep in kaart brengen
Eerst brengen we de ideale doelgroep in kaart op bedrijfs of persoonsniveau. Eenmaal helder onderzoeken we hoe we deze doelgroep gaan benaderen. Welke uitdagingen hebben ze? Welke uitkomsten zoeken ze? Welke obstakels ervaren ze?
Strategie en doelen
Propositie en content
Campagnes en content publiceren
Wij ondersteunen bedrijven niet alleen bij het creëeren van content maar ook bij (online) campagnes. Door onze jarenlange ervaring weten we waar de doelgroep graag kennis opdoet en zich laat inspireren. Bij de campagnes sturen we meer op het delen van kennis dan op leads. De ideale doelgroep meld zich vanzelf. Als zij er klaar voor zijn.
Signalen opvangen en monitoren
Sturen op het verzamelen van marketing qualified leads (MQLs) vanuit gated content is niet meer van deze tijd. Daarom sturen wij op campagnes waarmee je de lezer écht waarde biedt, interactie hebt met de lezer en vertrouwen opbouwt. We monitoren de toename van interesse, contact en demo-aanvragen. Met deze signalen worden vervolgens verdere stappen genomen.
LinkedIn posts, blogs, whitepapers, advertenties… Bureau Opmerkelijk heeft ons afgelopen jaar geholpen om meer klanten te bereiken. We hebben samen een mooie huisstijl ontwikkeld en treden vol trots over de oplossing van Asista naar buiten!
Richard Schouten | Asista
Hulp nodig om je verhaal bij de ideale klant te krijgen?
Het merk dat wordt herinnerd en overtuigend, is het merk dat wordt gekozen. Zorg dat je top of mind bent zodra jouw ideale klant klaar is om te kopen. Weet je nog niet exact waar je naar op zoek bent maar heb je wel moeite om je ideale klant te bereiken? Plan dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.
