Top of mind = op de shortlist

Zorg dat je top of mind wordt bij
jouw ideale klant

Meer dan 80% van de aankopen van software begint met een shortlist. Wij helpen je om onder de aandacht te komen bij de doelgroep. Met unieke en educatieve content brengen we je verhaal bij de ideale klant, zodat je wordt gezien als expert. Mensen gaan je volgen, ontwikkelen affiniteit met je merk en bouwen vertrouwen op. Zo bemachtig jij jouw plek op de shortlist.

Inzet ABM
Vertrouwd door snelgroeiende bedrijven

Waar ben je naar opzoek?

Contentmarketing

Heb jij al een strategie uitgewerkt maar ontbreekt er nog kwalitatieve content die herkenbaar is voor jouw ideale klant? Of heb jij ondersteuning nodig van content marketeers met jarenlange ervaring in de financiële branche? Bureau Opmerkelijk helpt je graag verder om jouw verhaal op papier te zetten.

Uitbesteding van A tot Z

Wil jij jouw ideale klant bereiken maar weet je niet hoe? Dan is dit voor jou de ideale oplossing. Wij zorgen niet alleen voor alle content, maar ook voor de uitvoering van (online) campagnes. Zodat jij in 5 stappen onder de aandacht komt bij jouw ideale klant. En op de shortlist komt tijdens het aankoopproces.

Quick scan

Wil je jouw bedrijf laten groeien, maar leveren je huidige marketinginspanningen niet het gewenste resultaat op? Vraag dan onze quick scan aan en ontdek hoe je je activiteiten kunt verbeteren of misschien een nieuwe richting moet inslaan.

Waarom je moet investeren in moderne marketing

Content van de experts

In 5 stappen onder de aandacht bij de ideale klant

  1. Ideale doelgroep in kaart brengen

    Eerst brengen we de ideale doelgroep in kaart op bedrijfs of persoonsniveau. Eenmaal helder onderzoeken we hoe we deze doelgroep gaan benaderen. Welke uitdagingen hebben ze? Welke uitkomsten zoeken ze? Welke obstakels ervaren ze?

  2. Strategie en doelen

    Bij deze stap richten we ons op het scherpstellen van je strategie en doelen. Zorg ervoor dat je doelgroep aan jou denkt wanneer ze klaar zijn om een keuze te maken. We creëren vraag en interesse door waardevolle content te bieden die aansluit bij hun behoeften. Zo bouw je op een natuurlijke manier een sterke positie in het hoofd van je klant

  3. Propositie en content

    Met de input uit het klantonderzoek ontwikkelen we het strategische verhaal dat jouw ideale doelgroep bewust maakt van jouw merk. Een verhaal dat jouw merk neerzet als autoriteit, waardoor de doelgroep je gaat volgen, affiniteit met je opbouwt en uiteindelijk vertrouwen krijgt. Dit doen we door unieke en educatieve content te maken en delen op plekken waar jouw doelgroep graag kennis opdoet.

  4. Campagnes en content publiceren

    Wij ondersteunen bedrijven niet alleen bij het creëeren van content maar ook bij (online) campagnes. Door onze jarenlange ervaring weten we waar de doelgroep graag kennis opdoet en zich laat inspireren. Bij de campagnes sturen we meer op het delen van kennis dan op leads. De ideale doelgroep meld zich vanzelf. Als zij er klaar voor zijn.

  5. Signalen opvangen en monitoren

    Sturen op het verzamelen van marketing qualified leads (MQLs) vanuit gated content is niet meer van deze tijd. Daarom sturen wij op campagnes waarmee je de lezer écht waarde biedt, interactie hebt met de lezer en vertrouwen opbouwt. We monitoren de toename van interesse, contact en demo-aanvragen. Met deze signalen worden vervolgens verdere stappen genomen. 

LinkedIn posts, blogs, whitepapers, advertenties… Bureau Opmerkelijk heeft ons afgelopen jaar geholpen om meer klanten te bereiken. We hebben samen een mooie huisstijl ontwikkeld en treden vol trots over de oplossing van Asista naar buiten!

Richard Schouten | Asista

Hulp nodig om je verhaal bij de ideale klant te krijgen?

Wil jij top of mind worden bij je ideale klant?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.